piatok 9. júna 2017

WELLNESS PRE NOHY

Peeling na ruky aj nohy

Tak som tu znovu :-)
Tentoraz vám napíšem niečo o skvelom peelingu na nohy aj ruky.

Peeling je prípravok slúžiaci na obrúsenie zrohovatelej a stvrdnutej kože na nohách, ale taktiež je možné použiť ho aj na ruky. Obrusovanie zaisťujú abrazívne čiastočky z rastlín. Bylinná kompozícia zaisťuje Vašej pokožke regeneračný efekt a súčasne na kožu pôsobí mierne antisepticky. Pri pravidelnom používaní prípravku bude vaša pokožka jemná, hladká a nebude praskať. Peeling je vhodný pre každý typ pleti.
 




Prišla som unavená domov a povedala som si, že doprajem mojim nôžkam trošku wellnesu. Pripravila som im kúpeľ, do vandlíka napustila teplú vodu s trochou sprchového gélu a soli. Sadla som si na balkón pripravila som si peeling a červené pokušenie : http://kudla19.sirael.sk/sirael-health-produkty-wellness-napoje/254-cervene-pokusenie-wellness-napoj-objem-1000-ml-koncentrat-1-3

Nohy som si máčala, relaxovala, popíjala chutný nápoj. Po nejakej dobe som si nohy pekne ošmirgľovala pemzou, aby som dala zrohovatenú kožu preč. Potom som si ich osušila a naniesla peeling na chodidlá.
Peeling má v sebe jemné čiastočky, ktoré vám pomôžu zbaviť sa starej, zrohovatenej pokožky a má tiež príjemnú vôňu.


Krúživými pohybmi som si peeling pekne rozotierala po chodidle, masírovala a odstránila ešte zvyšky starej odumretej pokožky. Asi po 3minútach som peeling zmyla. Nohy osušila a natrela panthenolom. Do budúcna odporúčam skôr nejaký mastnejší krém, nakoľko po peelingu sú nohy krásne hladké ale také akoby vysušené. Preto ich treba hydratovať. Nabudúce skúsim balzam bambucké maslo, alebo čisté bambucké maslo možno s aloe.
A aký je záver? Nohy som mala krásne jemné ako babätko, hladučké...a znovu zrodené.

Takýto wellnessík doprajem svojim nohám tak 3x do týždňa. Ale je to na vás v akom stave máte nohy a koľko opatery potrebujú.
Odporúčam vyskúšať okrem peelingu aj peny na nohy, ktoré máme v 3ch variantách : http://kudla19.sirael.sk/kozmetika-starostlivost-o-telo-a-nohy

Ak by ste mali záujem skúsiť, kludne mi píšte na kudla19@azet.sk, alebo sa registrujte ZADARMO a nakupujte so zľavami :) http://kudla19.sirael.sk/registracia

Viac sa dočítate, prípadne si pozriete skvelé výrobky na mojej stránke:  http://kudla19.sirael.sk/osobna-stranka

Napíšte čo vám pomáha na nohy, s čím ste spokojný.

Dočítania Majka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára