pondelok 29. mája 2017

Prvá pomoc keď chýba voda

 Viete, aký je to pocit, keď nemáte po ruke vodu a chcete mať čisté ruky? Chcete niečo zjesť ale nemáte si kde umyť ruky? Určite to poznáte. Preto vám dnes vám predstavím ďalšiu novinku z nášho jarného katalógu a sú to ANTIBAKTERIÁLNE GÉLY
Ja mám doma HODVÁB, DIVOKÚ ČEREŠŇUBIELY ČAJ:}  


Sirael cosmetics ponúka aj ďalšie vône týchto gélov.

Na použitie pre čistý pocit rúk stačí ozaj len málinko, jedno jemné stlačenie malej plastovej fľaštičky :} Rozotriete po ruke a cítite najprv chlad, ktorý je spôsobený alkoholom a následne už len taký pocit čistoty. Prípravok obsahuje 62 % liehu, čo garantuje vysokú dezinfekčnú účinnosť. Ruky nie sú vysušené, ani mastné, sú proste ČISTÉ :} No a tá jemná hodvábna vôňa hm, vydrží celkom dlho. Stále som si prikladala ruky k nosu aby som ju cítila :} 




Keď som skúsila DIVOKÚ ČEREŠŇU a privoňala si k rukám mňam, akoby som šla zjesť višne v rume, ale to bol len ten prvotný chladivý závan alkoholu s čerešňovou vôňou, potom som cítila už len čerešne, proste úžas čistota spojená s letom.
Takže za mňa VEĽKÁ spokojnosť a odporúčanie. Na cesty, či keď máte hlad a nemáte kde ruky umyť,alebo keď ste s deťmi vonku, siahnite po našich antibakteriálnych géloch :} Sú maličké, vhodné do kabelky :} A ruky sú čisté, voňavé a ešte aj dezinfikované :}
Doteraz mojou povinnou výbavou kabelke, či ruksaku boli vlhčené obrúsky,či vo fľaške čistá voda, ktorá zaberala miesto. Gély som síce poznala (nie tieto )ale nepoužívala. No teraz keď som vyskúšala naše gély, tak budú v mojej kabelke stále. Ešte aj moja 3 ročná dcérka si ich s radosťou dáva na ruky a staršia ich má v školskej taške :}
Nikdy neviete kedy ich použijete a ešte máte ja na výber akú vôňu zvolíte :-}

Toto balenie gélu má 50ml, stojí:  3,59 e, pre členov ako ja, stoji LEN: 2,59 e, a hneď máte euro ušetrené a tak si viete našimi výrobkami prilepšiť, babka k babce budú kapce :}

Neváhajte a pridajte sa ku mne, získavajte mesačne odo  mňa darčeky :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára