piatok 19. mája 2017

Konopný šampón a kondicionér

Konopný šampón a kondicionér

Dosť často som mávala problémy s pokožkou na hlave. Stále som sa škriabala, až mi ostávali chrasty a to len preto, lebo ma stále svrbela hlava a vši som nemala. Zato som mala lupiny. Skúšala som veľa rôznych šampónov drahých, lacných, či z lekárne. Mala som pocit, že sa mi to trošku zlepšilo ale žiaľ nie. Preto som sa rozhodla, že skúsim šampón a kondicionér s konopným olejom o firmy Sirael Cosmetics, s ktorou spolupracujem.
Ako ste si mohli prečítať je to šampón určený práve na citlivú, suchú a svrbivú pokožku hlavy. Tak bolo rozhodnuté ide sa skúšať.
Zloženie šampónu: avokádo, šalvia lekárska, keratín, panthneol a čajovník čínsky.

Čo je to keratín a aké má účinky?
Látka keratín je stavebná bielkovina, ktorá je okrem iného základnou zložkou našich vlasov. V roku 2006 bol v Brazílii vyvinutý tzv. brazílsky keratín. Je to čistý prírodný produkt, ktorého hlavnou zložkou je proteín, z ktorého sa skladajú ľudské vlasy. Brazílsky keratín odvtedy zaznamenal v kaderníckom priemysle veľký úspech. Je určený k regenerácii, ochrane a tvarovaniu vlasov -najmä k dlhodobému narovnaniu vlasov. Používanie brazílskeho keratínu je vhodné ako ochrana pred slnečným žiarením, mrazom, vetrom a morskou alebo chlórovanou vodou. Brazílsky keratín zamedzuje lámavosti vlasov, podporuje ich rast a dodáva im silu a oslnivý lesk. Zároveň keratín vlasy hĺbkovo regeneruje a obnovuje vlasové vlákno.
Keď som otvorila plastovú fľaštičku ovanula ma nie veľmi príjemná  vôňa.
Povedala som si, že snáď mi toto už konečne pomôže. Vytlačila som si trochu šampónu na ruku a naniesla na mokré vlasy. Začala som si ich šúchať a na moje prekvapenie sa vytvorila z toho mála neskutočná hustá pena.


Keďže ja mám dlhé vlasy musela som si ešte trochu šampónu pridať, aby  mi pena pokryla celú hlavu. Pekne som si spravila masáž hlavy a následne penu opláchla. Na lepšie rozčesávanie vlasov, som si dala ešte aj konopný kondicionér počkala 5 minút a zase opláchla. A tu to prišlo. Pri iných šampónoch som mávala pri rozčesávaní vlasov plnú kefu, no pri tomto nič, alebo ozaj sem tam nejaký vlas. A krásne sa mi vlasy rozčesali, bez nejakého šklbania celej hlavy. Po usušení vlasy som mala krásne jemné, lesklé a objemné. Najviac ma ale potešilo, že konečne som nepociťovala svrbenie hlavy. Som maximálne spokojná s tými to produktmi, hlavne, že som našla ten pravý šampón pre moju pokožku hlavy a vlasov.
Je možné, že niekomu tento šampón nemusí sadnúť, veď každý sme iný typ. Ale zatiaľ z môjho okolia, čo ho skúsili si ho pochvaľujú.

Ak by ste mali záujem vyskúšať tento šampón, či iné skvelé produkty kľudne mi píšte na mail: kudla19@azet.sk, alebo si pozrite moju stránku: http://kudla19.sirael.sk/osobna-stranka

Samozrejme ma môžete kontaktovať aj na FB: https://www.facebook.com/Sirael-prirodna-kozmetika-1064447046912159/ , kde tiež dávam recenzie, robím súťaže. Poteším sa lajku, či správe.
Ak by ste chceli nakupovať lacnejšie ako ja a ešte si pritom aj pár eur prilepšiť, získavať darčeky odo mňa, veľmi rada vás privítam v mojej skupinke, šikuliek maminiek, ktoré si ponúkaním týchto výrobkov, prilepšujú vytvárajú si siete predajcov a majú tak pasívny príjem.

Dajte mi vedieť aké šampóny pomohli vám, alebo či poznáte aj tento náš .

Pekné čítanie praje Majka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára