streda 24. mája 2017

Ručne vyrábané cukrové peelingy

Cukrový peeling pre pohladenie tela aj duše

Po celom dni som prišla domov unavená a zbitá ako pes. Zobliekla som veci zo seba, spravila čaj a vošla do kúpeľne, kde mi padol zrak na náš CUKROVÝ PEELING, od Sirael cosmetics. 
 Jééj veď konečne mám príležitosť niektorý vyskúšať keďže mám doma 3 levanduľu, grapefruit a citrónovú trávu.

Bolo rozhodnuté dnes to bude citrónová tráva. 

Vošla som do vane, trošku som svoje telo osprchovala. Otvorila som pekne tvarovanú nádobku s peelingom, privoňala a cítila som viac sladkastej vône ako tej citrónovej trávy ale taká príjemná to je vôňa. Naniesla som si peeling na telo, čiastočky cukru zelenej farby mi začali obrusovať unavenú pokožku, krúživými pohybmi som si premasírovala celé telo. 


Cukor spolu s vodou sa pekne rozpustil a zanechal pocit sviežosti, akoby som sa tým šmirgľovaním zbavila únavy, ťažoby z celého dňa.  Po osprchovaní a zmytí zvyškov peelingu bola moja pokožka ako znovuzrodená, hebká, pružná, na dotyk jemná. Kto má rád levanduľová vôňu , alebo skôr citrusovú s vôňou grapefruitu odporúčam určite vyskúšať tieto naše peelingy. Majú krásny obal doplnený strieborným vrchnákom čo sa mi veľmi páči. Takéto produkty môžete s čistým svedomím aj podarovať k rôznym príležitostiam, a určite danú osobu potešíte.




Ďalšie naše skvelé peelingy si môžete pozrieť tu: http://kudla19.sirael.sk/kozmetika-cukrovy-peeling

Ručne vyrábaný telový cukrový peeling - to je profesionálna starostlivosť vo vašej vlastnej sprche:
• Cukrový peeling = čistý kúpeľ.
• Cukor sa v kúpeli rozpustí a nezanechá žiadne nečistoty. 
• Prírodný cukrový peeling predstavuje starostlivosť pre všetky typy pokožky.
• Jemne a pritom dôkladne čistí pokožku tela 
• Vyhladzuje a odstraňuje odumreté bunky a zároveň hydratuje.
• Zanecháva pokožku dokonale čistú, hodvábne jemnú a pružnú. 
• Peeling + mydlo = vynikajúca starostlivosť skombinovaná v jednom produkte. 
• Vysoko kvalitné prírodné ingrediencie .
• Neobsahuje parabény. 
• Neobsahuje sulfáty.

A tu mám krátku recenziu od šikovnej členky  Magdalénky:
"Musím povedať že po použití som bola milo prekvapená. Tá vôňa sa nedá opísať slovami. Nádhera! Pri použití tohto peelingu sa sprcha stáva pôžitkom. Vôňa prekrásna a výsledok - pokožka jemnučká, hladučká ako "detská prdelka"  :) a taktiež pekne hydratovaná. "

Naše cukrové peelingy majú 200g objem, a pre vás cenu 6e, no pre mňa ako člena je to 4,30 e, takže 1,70e na tom získate ak by ste to ponúkali svojim známym, kolegom, či rodine.

Ešte váhate skúsit nejaký náš produkt? Nakuknite na náš online katalóg: http://kudla19.sirael.sk/online-katalog

Neváhajte registrácia je ZADARMO a nemáme POVINNÉ OBJENÁVKY: http://kudla19.sirael.sk/registracia/10620


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára